پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
سردار کارگر

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به‌عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در واگذاری این مسئولیت مهم و خطیر، بیانگر تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی کشور است.

امید است با اتکال به عنایات الهی و مبتنی بر تجربه ، درایت و سوابق شما برادر ولایی، صلابت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های دفاعی کشور با تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه نیروهای مسلح، را شاهد باشیم.

ان‌شاءالله این بنیاد با تمام توان در انجام ماموریت های محوله همراه و یاورتان خواهد بود.

توفیق روز افزون جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌ مقدس و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha